donderdag 3 maart 2011

stagedagboek 4: vaarwel Zevensprong...

Ik vond de stage heel leuk, ik denk alleen dat er beter stageplaatsen zijn omdat er een aantal activiteiten waren die ik niet kon doen. Ik vond het leuk dat het een lagere school was, dit gaf mij de kans mij bezig te houden met de kinderen. Het jammere was wel dat ik hun eerste stagaire was. Hierdoor wisten ze niet goed wat ik kon en legde ze de onbenuligste dingen uit zoals wortels schillen en uien schoonmaken. Dit zou echt niks voor mij zijn, zeker niet om mijn hele leven te doen. Om te beginnen werken ze daar maar met drie, ik denk dat ik liever meer collega's heb omdat je dan is kan afwisselen. Daarbuiten zou ik nooit van mijn leven in een afgesloten ruimte, met bijna geen ramen, een hele dag willen werken. Ik had nu al nood aan buitenlucht en zonlicht. Maar toch waren het twee toffe weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten